Schoten bedankt afvalmedewerkers en Groene Lijn tijdens Week van het Afvalteam

SCHOTEN – Naar aanleiding van de Week van het Afvalteam zet het Lokaal Bestuur Schoten zijn afvalmedewerkers en de medewerkers van de Groene Lijn extra in de schijnwerpers. Met een frietje en een bloemetje wil het bestuur zijn waardering tonen voor hun dagelijkse inzet voor een schone en aangename leefomgeving.

Op woensdag 3 juni reed schepen van Afval Christof Victor (N-VA) zoals gewoonlijk mee op de vuilkar tijdens een ophalingsronde. Zo kreeg hij opnieuw van dichtbij inzicht in het intensieve en belangrijke werk van de afvalophalers. Na afloop werden de medewerkers van het team Afval getrakteerd op frietjes.

Ook de medewerkers van de Groene Lijn werden niet vergeten. Zij staan dagelijks klaar om inwoners te helpen met vragen, meldingen en opmerkingen over afvalophaling en dienstverlening. Als dank voor hun klantvriendelijke en geëngageerde inzet ontvingen zij een bloemetje.

“Onze dames van de Groene Lijn en de afvalmedewerkers leveren elke dag belangrijk werk, vaak achter de schermen en in weer en wind. Met deze Week van het Afvalteam willen we hen oprecht bedanken voor hun inzet en betrokkenheid,” zegt schepen van Afval Christof Victor.

Met deze actie benadrukt het lokaal bestuur het belang van alle medewerkers die dagelijks bijdragen aan een nette en goed georganiseerde gemeente.

Foto gemeente Schoten

🤞 Abonneer u op onze nieuwsbrief

Ontvang tweemaal per week een overzicht van het nieuws uit uw regio


Aanverwante berichten