Café Beauté Mol opent zijn deuren in het centrum van de gemeente
MOL – In een handelspand in victoriaanse stijl, gelegen in het hartje van Mol, in de populaire statiestraat opende de Hasseltse beautyonderneemster Caroline Rigo (Rigorgeous) vanmiddag de derde vestiging van Café Beauté, de conceptstores waar het draait om lichaamsverzorging.
Eerder opende ze al winkels in Hasselt en Knokke. In samenwerking met Deusjevoo werd het authentieke karakter van het gebouw bewaard en ingericht.
In café Beauté Mol kan je vanaf nu terecht voor alles wat te maken heeft met natuurlijke, minerale make-up en skincare producten.
Hier vind je niet alleen het complete gamma van Caroline Rigo’s populaire merken i.am.klean en Cent Pur Cent, maar ook een ruim aanbod aan gezichtsbehandelingen en huidverzorging.
In het horecagedeelte kan je genieten van hapjes en drankjes, waaronder een gepersonaliseerde cappuccino.
Het waren burgemeester Wim Caeyers en schepen van lokale economie Lieve Heurckmans (beiden CD&V), die het pand openden.
Wim Caeyers burgemeester (CD&V): ‘We noemen ons een echte shopping-gemeente. We merken dat creatieve insteken, zoals je hier een unieke combinatie vindt van horeca en verzorging, een nieuw publiek aantrekt, waar het ganse handelscentrum van kan meegenieten. Telkens wanneer er een nieuwe ambitieuze zaak start is dat voor mij persoonlijk ook een hoogdag en ben ik een blije en fiere burgemeester.’
Lieve Heurckmans schepen van lokale economie (CD&V): ‘Van nature gebruik ik weinig producten omdat ik daar niet goed tegen kan. Ik heb genoten van de aangeboden make-up sessie. Wie weet heb ik nu wel de weg gevonden naar deze Belgische, natuurlijke, vegan make-up. Ik ben blij dat Caroline Rigo en haar team Mol hebben uitgekozen voor hun derde vestiging. Ondernemers uitnodigen in onze gemeente om al wandelend te kijken naar opportuniteiten is iets wat we nog meer gaan doen, net zoals we de laatste jaren in gesprek zijn met ondernemersgroepen.’
Caroline Rigo beautyonderneemster: ‘Zot hoe snel de verbouwing van het pand is gegaan waardoor we het pand vroeger hebben kunnen openen dan voorzien. We hebben voor Mol gekozen op verzoek van de bijna 14.000 leden van onze facebook-community, maar ook omdat we met ons team heel veel hartelijkheid, warmte, affiniteit en gezelligheid van het Bourgondische sterk aanvoelen. In het voorjaar organiseren we ons eerste beauty-event.’
Foto’s Peter WILLEKENS