148 senioren genieten van zonnige lenterondrit langs Molse gehuchten

MOL – Op donderdag 28 mei namen maar liefst 148 thuiswonende 75-plussers en zwaar zorgbehoevende 60-plussers deel aan een gezellige lenterondrit langs de twaalf Molse gehuchten. Onder een stralende lentezon beleefden de deelnemers een warme dag vol ontmoeting, herinneringen en verbondenheid.

De uitstap begon in De Kaasboerin in Postel, waar de deelnemers hartelijk werden ontvangen voor een gezellig ontmoetingsmoment en een smakelijk middagmaal. In het gezelschap van oude bekenden werd uitgebreid bijgepraat en genoten van de aangename sfeer. Ook de vlotte en vriendelijke bediening kreeg veel positieve reacties.

Na het middageten vertrokken de bussen voor een rondrit langs de verschillende gehuchten van Mol. Onderweg zorgden Molse gidsen voor boeiende verhalen en verrassende feitjes over de geschiedenis, bekende locaties en verborgen parels van de gemeente.

Vanaf de comfortabele en koele bus herkenden veel deelnemers vertrouwde plekken uit hun verleden, terwijl ze tegelijkertijd ook nieuwe details ontdekten die vaak onopgemerkt blijven. De zonnige temperaturen maakten de frisse busrit extra aangenaam.

Dankzij de nieuwsbrief voor senioren namen dit jaar ook verschillende nieuwe gezichten deel aan de uitstap. Voor hen was de lenterondrit een fijne kennismaking met de werking en activiteiten van de seniorenraad en de seniorenwerking.

Het gemeentebestuur en de seniorenraad bedanken iedereen die heeft bijgedragen aan het succes van deze dag: de gidsen, vrijwilligers, seniorenverenigingen, medewerkers, De Kaasboerin en uiteraard alle deelnemers. Samen maakten zij van deze lenterondrit een warme, gezellige en verbindende ervaring.

Foto’s gemeente Mol

🤞 Abonneer u op onze nieuwsbrief

Ontvang tweemaal per week een overzicht van het nieuws uit uw regio


Aanverwante berichten